Naučte se 4 strategické kroky, jak z náhodných „kolemjdoucích” udělat opakovaně nakupující zákazníky.

  • Váháte, kdy je ten správný čas vyrukovat s prodejní nabídkou?

  • Bojíte se prodávat, protože nevíte, jestli už je vaše cílovka připravená?

  • Nebo naopak prodáváte při každé příležitosti, ale moc to nefunguje?

Zřejmě vám ještě nikdo neřekl, že všechno má svůj správný čas:

Čas zaujmout

Čas budovat důvěru

Čas prodávat

Naučíme vás, jak díky marketingové strategii See-Think-Do-Care rozpoznat, v jaké nákupní fázi se vaše cílová skupina nachází a jakou zvolit pro danou fázi ideální komunikaci.

Dušan Souček — blázen a fanatik do podnikání a světa businessu. Neřízená střela v online podnikání a marketingu. Nejvyhledávanější affiliate manažer v ČR, autor online kurzu Online Stratég.

Lucie Koubek — copywriterka s vášní pro online marketing, autorka online programu Copykiller – prodávejte textem. Podílela se na mnoha úspěšných online kampaních pro VIP klienty.


Dali jsme to dohromady a vytvořili jsme pro vás promyšlený online kurz, ve kterém vás naučíme plánovat obsah a komunikaci s klienty smysluplně a strategicky.

Ukážeme vám, jak používat strategii, která udělá z vašeho obsahu (články, videa, webináře…) mnohem efektivnější nástroj na budování důvěry a oslovování správných motivů cílové skupiny. Ale především vás naučí komunikovat prodej na správné lidi ve správnou chvíli.

V online kurzu Viděl-prišel-nakoupil se naučíte:

  • Přemýšlet o své cílovce z hlediska jejích nákupních fází.

  • Dovést potenciální zákazníky, kteří zatím vůbec nepřemýšlí o nákupu, do stavu „to musím mít!”.

  • Smysluplně a promyšleně plánovat obsah, který své cílovce nabízíte.

  • Provést svou cílovku od probuzení zájmu přes budování důvěry až k opakovaným nákupům.

Obsah kurzu

Lekce 1: Principy

V této lekci si vysvětlíme základní principy strategie See-Think-Do-Care a ukážeme si, jak vám její aplikace v praxi pomůže smysluplně a promyšleně plánovat obsah, který nabízíte svým zákazníkům.

Lekce 2: Fáze SEE

„Nezajímá mě to!“ – Ve fázi SEE je tohle nejčastější věta, kterou byste slyšeli z úst potenciálních klientů. Oni totiž zatím vůbec netuší, že by je váš produkt měl zajímat. V této lekci se naučíte zaujmout a nasadit svým potenciálním zákazníkům pořádného brouka do hlavy.

Lekce 3: Fáze THINK

Vaše cílovka se právě nachází ve stavu „Chci vědět víc!“ V této lekci se dozvíte, jakým způsobem posílit tu potřebu, kterou jste zrovna vytvořili, a jak pracovat na budování důvěry, aby vaši potenciální klienti v budoucnu nakoupili právě u vás.

Lekce 4: Fáze DO

Ve fázi DO vaše klienty zajímá jediné: „Kde to mám koupit?“ Ještě pořád ale není jisté, jestli svůj nákup zrealizují právě u vás. V této lekci zjistíte, jak správně postupovat, a hlavně jak neudělat nějakou hloupou chybu, která by vehnala vaši cílovku do náruče konkurence. 

Lekce 5: Fáze CARE

Tohle je fáze ze všech nejkrásnější a nachází se v ní ti nejúžasnější klienti. Jsou to lidi, kteří už u vás v minulosti nakoupili a zajímá je, „Co máte dalšího?“ V této lekce se naučíte, jak je co nejlépe motivovat k dalším a dalším nákupům.

V každé lekci najdete:

Praktické informace: Co je cílem dané fáze. Jak se cílovka chová a jak přemýšlí. Na co slyší. Co dělat (praktické kroky). Typické chyby, kterých byste se měli vyvarovat.

Konkrétní příklady: Prošmejdili jsme internet a ke každé fázi jsme pro vás našli spoustu praktických příkladů, kterými se můžete inspirovat.

Příklady z kampaně Copykiller: Na principu strategie, kterou učíme v kurzu, jsme postavili celou prodejní kampaň k online kurzu Copykiller — prodávejte textem a rozhodli jsme se vše s vámi sdílet krok za krokem.

Už nebudete střílet naslepo od boku!

Díky této 4krokové strategii se naučíte obsah a prodej plánovat jako skutečný marketingový profík. Lidé, kteří v tuto chvíli nejspíš ještě vůbec netuší, že existujete, mohou být už za pár dní vašimi nadšenými a opakovaně nakupujícími zákazníky.

Obsah online kurzu v kostce

  • 5 detailně zpracovaných lekcí

  • Více než 30 konkrétních příkladů a inspirací

  • Detailní informace a příklady z kampaně Copykiller

  • Ke každé lekci naše osobní podpora formou online diskuse

K tomu všemu BONUS zdarma

Jako bonus jsme pro vás připravili něco, bez čeho se žádný strategicky uvažující podnikatel neobejde:

Návod, jak si zpracovat detailní marketingovou personu. S tímhle bonusem vám všechny aktivity z kurzu půjdou jako na drátkách!

  • Návod, jak na to
  • Pracovní list k vyplnění
  • Vzorová persona ke stažení

A co za to?

Cena kurzu včetně bonusu a naší osobní podpory v online diskusi je

1 770 Kč / 69 EUR

Online kurz se pro vás bezvadně hodí, jestliže:

  • Chcete prodávat víc, ale chybí vám v tom systém.

  • Děláte si marketing sami, ale nefunguje to tak, jak byste si představovali.

  • Tápete, kdy sdílet obsah zdarma a kdy už se hodí natvrdo prodávat.

  • Vrtá vám hlavou, proč se vaše objednávky pořád ne a ne rozjet.

Roztočte konečně kola svého podnikání naplno!

Naučte se i vy plánovat obsah pro své klienty strategicky a zjistěte, jak náhodné „kolemjdoucí” proměnit v opakovaně nakupující zákazníky! Začněte ještě dnes. Klikněte na tlačítko níže a v dalším kroku vyplňte a odešlete objednávku.